irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

dags igen...

Kategori: Allmänt

Visserligen tänkte jag inte börja skriva igen förrän efter alla helger men i "julklapp" fick jag mina första tider för terapi. Det satte självklart igång hjärnan igen. Vad kan jag förvänta mig? Vad förväntar sig de? Vad kommer att hända? Osv osv i all oändlighet. Hur som helst börjar jag nästa vecka...så får väl ge det en chans och se om de kan göra folk av mig... Annars har det varit lugna dagar rent privat. På jobbet har det varit kaos men det håller mig sysselsatt så ska väl inte klaga. Hemma gör jag ju ingenting mer än det absolut nödvändiga och knappt det.

KOMMENTARER:

  • Sanna säger:
    2011-01-10 | 22:03:25

    Hoppas terapin ge dig något :)

    Precis, ge de en chans :)



    Kramiz

  • Sanna säger:
    2011-01-10 | 22:04:36

    Hoppas terapin ge dig något :)

    Precis, ge de en chans :)



    Kramiz

  • Sanna säger:
    2011-01-10 | 22:05:45

    Hoppas terapin ge dig något :)

    Precis, ge de en chans :)



    Kramiz

  • Sanna säger:
    2011-01-10 | 22:07:37

    oj, de sa att det var fel när jag skickade så jag försökte igen o igen, förlåt :)

Kommentera inlägget här: