irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Märkligt

Kategori: Allmänt

Fick ju nyss en kommentar om att min syster nu vet vad som hänt och att hon är så ledsen på mig, jag har ringt och sagt godnatt till henne, det första hon sa när jag ringde var att det ska bli så kul att komma nästa helg :) Vi planerar att fråga min ena son om han vill följa med oss ut och äta för hon vill träffa honom också. Det finns ju lite olika ställen här i Linköping att välja på så vi hoppas på fint väder så vi kan sitta ute :) Så, jaa, vi ska nog kunna hålla oss sysselsatta ;)
Kommentera inlägget här: