irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

I höst blir det marknad!

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig för att prova att sälja mina alster på bymarknaden. Åtminstone en gång ;) De har marknad varje vecka här på sommaren, här i byn brukar det vara ungefär en gång i månaden. Så nu tänker jag försöka få färdigt en del till augustimarknaden och göra ett försök att sälja dem. Det kan ju inte gå mer än dåligt, men vore ju kul om det ändå går att få tillbaka marknadsavgiften och garnkostnader :) I vilket fall som helst så får jag något att göra en dag! Men här kommer mina senaste som jag lyckats avsluta mellan fisketurerna!
Ponchos
och scarves eller sjalar eller något man har runt halsen ;)
Kommentera inlägget här: