irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Klimakteriekärring!

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit på det, det är det jag har blivit! Jag har trott i flera år att jag är där men alla bara skrattar och säger att jag är för ung. Nu såg vi på dr Phil (!) om det och vi båda sa att det är ju jag! Så kan ju bara hoppas att det inte sitter i tio år, i så fall har ni mycket att se fram mot med häxan surtant :D

Kombinationen med min autistiska personlighet gör mig tydligen till en riktig ragata. PMS mer eller mindre hela tiden, typ febertoppar och viktproblem. Stackars gubben som inte fattar något, inte bara han, alla är idioter runtomkring mig :D Och jag BARA MÅSTE spotta ut allt, blir så trött på mig själv, har alltid haft svårt att hålla mun men nu är det etter värre.

Alternativet är att jag är gravid :D Kommer ihåg att då var jag likadan, brorsan frågade alltid om jag hade druckit mitt te innan han vågade prata med mig ;) I slutet pratade han inte alls med mig och när sonen var född var hans första ord, äntligen, då kanske man kan prata med henne igen!

Kommentera inlägget här: