irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Spöken, andar och andra otyg...

Kategori: Allmänt

Ja, jag tror på dem, men även Maarten som inte tror på dem börjar undra...vi har haft extrem aktivitet här sedan allt började gå fel för oss. Till och med han säger att det måste vara hans föräldrar som spökar. Saker som ramlar, konstiga ljud, är vi båda psykotiska eller varför ramlar saker som aldrig förr har gjort det?

Vi har båda konstiga drömmar och sover dåligt, vilket kan bero på allt annat, men... ibland undrar man...
Kommentera inlägget här: