irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Facebook

Kategori: Allmänt

Eftersom jag nu är en gnällkärring så funderar jag just nu över varför man inte får vara det? Har inte jag lika stor rätt att publicera mitt gnäll som alla andra med goda liv? Det här är mitt liv och det suger. Alla andra får lägga ut saker som jag inte gillar på facebook men jag får inte det för att jag gnäller? Var i fejjans regler står det att du som har ett skitliv inte får skriva om det? Du får bara skriva positivt och lägga ut skrytbilder, annars är du en dålig människa. Det är ju dessutom valfritt att läsa och att ha mig som vän...
Kommentera inlägget här: