irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Är så arg igen...

Kategori: Allmänt

om nu någon skulle undra så är jag tyst för att jag svär över alla förbannade papper och skit som jag inte vet något om, men ändå måste fixa, kommer antagligen att få en lägenhet i veckan och är fortfarande så pissförbannad över att folk som inte vet ett skit om oss har rätt att bestämma över vårt liv...

Min älskling var nära att bli inlagd i veckan, han gick till en psykolog som, efter att vårdcentralens psykolog skickade en remiss för över en månad sen att det var akut och nu ringde dem för att påminna dem, ahh, nej, vi har haft så mycket så vi har inte haft tid, sedan "lyckades" de få ett hål så de ringde honom, kan du komma om en timme?

Det slutade med att de ville lägga in honom, tack förbannade holländska myndigheter! Ni förstör vårt liv!
Kommentera inlägget här: