irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Är glad, haha, inte så vanligt ;)

Kategori: Allmänt

Men är riktigt glad för syrran nu, hon har hittat en pojkvän som verkar funka :) Han ringer henne lika ofta som hon ringer honom och de verkar ligga på samma nivå. Han har hälsat på henne och hon är överlycklig, han älskar mig och han ringer mig och han vill träffa mig igen :)

Hon avbryter våra samtal för att han ringer och jag riktigt hör lyckan i hennes röst, jag måste sluta nu, han ringer igen! Han har samma problem som hon med att bli retad för cp fast det är en helt annan sjukdom.

Kort sagt, jag hoppas att hon har hittat den rätte nu :)
Kommentera inlägget här: