irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Avslut

Kategori: Allmänt

Jag kommer att avsluta den här bloggen nu eller snarare låta bli att skriva i den. Det finns egentligen mer att skriva men jag kommer kanske att starta en ny blogg senare. Just nu känner jag bara för att finnas till. Livet tar sin berg och dalbana med mig och jag har fortfarande inte klurat ut varför jag lever. Jag bara är, kanske gott nog för de flesta men jag har alltid trott att det ska vara mer än att äta, jobba, sova, dö. Det känns ganska meningslöst med mänskligheten om vi "bara" är som alla andra djur.
 
Men tack till er som har läst :) Det känns alltid bra att någon intresserar sig för hur olika ödets lotter falla. Ha det gott och på återseende!
 
<3
Kommentera inlägget här: