irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

mer förklaringar...

Kategori: Allmänt

vad jag inte kan förstå är att allt handlar om pengar och egen vinning, kärringa har fått 2000 kronor för syrrans mat och uppehälle här i Holland från den 10 juli till 27 juli, vilket är 17 dagar. 2000 delat med 17 är 117,6 kronor per dag. Det planerade är att syrran ska stanna här i fyra dagar, vilket således är 117,6 gånger 4, vilket är 470,4 och hon har inte råd att lägga ut 400 för snus? Är jag verkligen så korkad så jag inte fattar det?
Kommentera inlägget här: