irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Nu höll jag på att glömma tacksamheten igen...

Kategori: Allmänt

Jag ska ju vara tacksam att jag lever och har tak över huvudet! Haha, jajjemen, jag har ju en begagnad säng och mat för dagen och inte att förglömma, en dator som har sett sina bästa år. Någon dag när jag har tid ska jag ge er en husvisning av mitt fina second hand hem som luktar som om någon har dött i, vilket det antagligen har eftersom det är ett äldreboende... Nu har jag iaf lyckats skaffa mig ett trasigt kylskåp och en campingspis så jag åtminstone inte behöver äta sallad varje dag...
Kommentera inlägget här: