irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Säljes, bättre begagnad karlslok!

Kategori: Allmänt

Billigt vid snabb affär! Han är fattig som en kyrkråtta men väldigt snäll, är bra på lättare hushållsgöromål och klagar sällan.

Efter ett års sammanboende vaknar jag efter en tupplur på soffan och vaknar av att det luktar mat. Jag går ut i köket och ser en tallrik med halväten mat. Hmm, var är min mat? Karlskrället har lagat mat till sig själv, men inte till mig! Hans klena ursäkt är att jag ville inte väcka dig, hallå? Och jag visste inte vad du ville ha.

Så nästa gång jag lagar mat när han sover, ska jag laga mat bara åt mig då? Morr!
Kommentera inlägget här: