irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

gahhh, igen, sexuella övergrepp!

Kategori: Allmänt

Denna gång på min handikappade syster! Av en taxichaufför som gav henne valet att antingen suga av honom eller att han skulle släppa av henne i skogen. Är så arg så jag kokar! HUR i helvete kan en taxichaufför tro att han kan komma undan med att utnyttja en handikappad person som faktiskt kan berätta? Kan någon människa verkligen vara så dum att han tror att bara för att en person är handikappad så kommer denna inte att säga något?
Kommentera inlägget här: