irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Alex

Kategori: Allmänt

Alex är en av de där snälla personerna som låter ungdomar hänga hos honom. Han ser dem hänga på gatorna och bjuder in dem till sig, kom grabbar, rök lite hasch eller ta en drink. Han är en rik person med ett stort hus, han gör ingen hemlighet av att han är bög. Alla i staden vet vem han är, speciellt ungdomarna.

Det alla inte vet är att han också är en pedofil, som tänder på unga pojkar. Han väljer sina offer med omsorg, innan han slår till. Om du inte spelar med får du en tillsägelse att du inte längre är välkommen dit. Han klär av sig naken och smyger upp bakifrån och leker med sin penis mot dig.

Givetvis sprider sig ryktet och han hamnar i trubbel. Eftersom han är rik tar han sitt pick och pack och flyr till sitt hemland Schweiz. Dock inte utan efterverkningar för familjen som i princip säljer en av sina söner till honom. Det är din yngre bror som ser upp till dig och också har hittat hem till Alex. Ju yngre desto bättre.

Pappa tar sitt ansvar och får honom att skriva på ett papper att han ska ta hand om din bror och ge honom en utbildning och ett arv. Han lever upp till det och de lever än idag tillsammans, men till vilket pris?
Kommentera inlägget här: