irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Kidnappning

Kategori: Allmänt

Tillbaka till knarklivet...det finns hämndlystna människor som gör allt de kan för att utnyttja sin makt över oskyldiga barn. Henk är en av dem, han har en hög ställning på sitt jobb på flygplatsen. Tråkigt nog är han pedofil och drar sig inte för att kidnappa ungdomarna på gatan. Han tar hem dem till sig där han kedjar fast dem i sängen med handbojor innan han åker till sitt perfekta jobb. När han kommer hem är det sex som gäller. Detta kan pågå i dagar innan han släpper sina offer fria igen. Han vet att han kommer undan, återigen, vem tror på en nedknarkad unge?
Kommentera inlägget här: