irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Och nej...

Kategori: Allmänt

jag känner mig inte deprimerad, idag har vi köpt nya utemöbler och jag ser fram mot våren. Jag vill plantera blommor och njuta av sommaren. I sommar kommer min äldsta son med fru och barnbarn hit och det längtar jag verkligen efter.

Jag trivs med mitt jobb, trots att jag jobbar för mycket. Jag älskar min man. Så egentligen borde jag älska livet för att jag har det bra. Jag har personer som älskar mig och jag älskar dem. Vad är det då som fattas?
Kommentera inlägget här: