irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

skadeglädje

Kategori: Allmänt

Haha, har precis fått veta att min fostermor varit sjuk på Gran Canaria och måste betala allt själv eftersom försäkringen inte täcker. Jag önskar att jag kunde tycka synd om henne, men näe, har man levt på myndigheterna hela sitt liv så blir jag mer skadeglad. Hon har alltid fått allt från myndigheterna genom att ljuga och hitta på. Nu visar de att den som ropar på vargen får igen...

Hämndlystnad, ja! Faktiskt så tycker jag att hon får stå sitt kast (som hon själv alltid har sagt) och bita i det sura äpplet (en till).
Kommentera inlägget här: