irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

blogg.se

Kategori: Allmänt

Woo, mycket har förändrats, nu kan jag inte längre se senaste inlägg från folk, varför? Jag har inget intresse i att se de mest populära bloggarna, jag vill se saker som inresserar mig. Och det är inte det senaste modet eller de senaste makeup-teknikerna eller de senaste mattrenderna, ja ni fattar vad jag menar...
 
Jag vill se saker som intresserar MIG! INTE vad som är mest populärt just nu...så snälla blogg.se, var är senaste inläggen?
Kommentera inlägget här: