irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Hjärtfel

Kategori: Allmänt

För en par månader sedan fick jag veta att jag hade en förträngning i hjärtat. 90%. Jag fick göra en ballongsprängning och trodde att allt var bra igen.
 
Jag försökte leva mitt liv som vanligt, men nej, fick ont och blev andfådd för minsta lilla.
 
Företagsläkaren sa att jag kan jobba igen efter en månad. Efter en månad har jag en tid hos sjuksköterskan på revalidering och hon talade om att jag kan glömma att jobba innan jag har fått en tid hos revalideringsavdelningen.
 
Nu lever jag I stress hela tiden. Är det bättre för hjärtat? 
Kommentera inlägget här: