irmeli

Bloggen handlade från början om terapi, psykisk och fysisk misshandel samt sexuella övergrepp. I huvudsak använde jag den som ett terapiredskap för att bearbeta mina egna reaktioner och minnen. Nu skriver jag om vad som faller mig in, om mitt nya liv i Holland blandat med mitt gamla liv i Sverige.

Igen i mitten...

Kategori: Allmänt

Kärringa är död och nej, jag sörjer inte. Om något så är jag glad att hon inte kan förstöra livet för fler människor. Ja, jag är en elak bitch. Hon var en psykopat och det ser jag verkligen i alla kommentarer om henne. En psykopat lyckas alltid att dupera sin omgivning och hon gjorde sitt goda genom att vara aktiv politiskt.
 
MEN, igen hamnar jag i mitten och jag vill verkligen inte det. Syrran ringer till mig och gråter och vill att jag kontaktar hennes gode man. Ok, jag gör som hon vill och gode man vet inget över mig. Senare kommer det fram att hon visst vet över mig, att jag är en syster. Senare får jag ett meddelande från den andra systern att jag kan kontakta henne om jag vill veta något.
 
Ok, då kontaktar jag henne och får typ, tack för infon...gahhh...jag vill min systers bästa, jag älskar henne!
Kommentera inlägget här: